Regulamin Gabinetu Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna
Szanowni Klienci!
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Wasze i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z regulaminem świadczenia usług kosmetycznych w naszym salonie przed przystąpieniem do korzystania z nich .
Gabinet Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna powiązany ze stroną internetową www.bio-derma.pl właścicielem firmy jest Oksana Sydorenko NIP: 8181695919, REGON:180538783 e-mail: info@bio-derma.pl , Facebook: https://www.facebook.com/biodermarzeszow
Klienci Gabinetu Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.
Skorzystanie z oferty Gabinetu Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
§ 1. Godziny otwarcia
- Gabinet Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna świadczy usługi przy ul. Grunwaldzkiej 16c w Rzeszowie, od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-19:00 oraz w soboty na specjalne życzenie klienta. W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy oraz niedziele Salon jest nieczynny.
- Zmiany w godzinach otwarcia salonu mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas: absencji pracownika lub losowych (typu: brak prądu, wody, gazu ).
§ 2. Umawianie na wizyty
- Prosimy o szczegółowe planowanie swojej wizyty tj. zabiegu głównego i towarzyszących mu drobnych usług takich jak: depilacja wąsika, regulacja brwi, depilacja pach, henna, ściągnięcie hybrydy i inne. Spełnimy chętnie wszystkie życzenia pod warunkiem, że będziemy mieć wystarczającą ilość czasu, aby następny klient nie musiał czekać. Na wizycie wykonujemy tylko zaplanowane usługi i obsługujemy tylko zapisane osoby.
- Wszystkie zapisy w Gabinecie Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna potwierdzane są trzykrotnie:
- pierwsze potwierdzenie: w dniu zapisu poprzez otrzymanie biletu zabiegowego z rozpisanym szczegółowo planem wizyty lub jeśli ma to miejsce telefonicznie, podsumowując wizytę wymienia po kolei wszystkie usługi, które mają być wykonane, oraz potwierdza datę i godzinę wizyty
- drugie potwierdzenie: otrzymają Państwo SMS na tydzień przed planowaną wizytą. Jeśli już wtedy wiedzą Państwo, że nie przyjdą – prosimy niezwłocznie odwołać wizytę telefonicznie lub poprzez SMS zwrotny z informacją, o niemożliwości pojawienia się na wizycie, bardzo to szanujemy i doceniamy.
- trzecie potwierdzenie: otrzymają Państwo od nas SMS dzień przed zabiegiem, na którego należy odpowiedzieć i potwierdzić swoją wizytę. Jeśli nie otrzymamy potwierdzenia traktujemy ją jako wizytę która się odbędzie.
- Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z oferty gabinetu wyłącznie za wiedzą i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność, podpisując stosowne oświadczenie.
- Gabinet kosmetyczny nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice, bądź ich prawni opiekunowie.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia gabinetu kosmetycznego.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru.
§ 3. Punktualne rozpoczynanie zabiegów
W Gabinecie Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna obowiązuje plan pracy oparty o grafik. Prosimy o przybycie 5-10 minut wcześniej, aby móc przygotować się do zaplanowanego zabiegu: wypełnić kartę, skorzystać z szatni i toalety. Klienci umawiani są na konkretne godziny, prosimy o punktualność.
- W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalne jest spóźnienie klienta na zabieg bez konsekwencji jego skrócenia, to maksymalnie 15 minut. Spóźnienie powyżej 15 minut skutkuje skróceniem zabiegu o czas spóźnienia, a jego koszt to 100 % ceny. Spóźnianie klienta nie może przesuwać czasu następnego zabiegu. O spóźnieniu prosimy informować telefonicznie niezwłocznie przed planowaną godziną rozpoczęcia zabiegu.
- W przypadku znacznego spóźnienia (powyżej 30 minut) klient musi liczyć się z odmową wykonania zabiegu w danym dniu i ustaleniem nowego terminu.
- W wyjątkowych sytuacjach obsługa w Gabinetu Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna dopuszcza okres oczekiwania klienta w poczekalni do 15 minut.
§ 4. Odwoływanie wizyt i nieprzychodzenie na umówiony termin
- W razie rezygnacji z wizyty należy powiadomić obsługę Gabinetu Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna nie później niż 48 h przed planowaną wizytą. Na liście rezerwowej oczekują osoby, które z chęcią przyjdą na zwolniony termin, pod warunkiem, że ich również odpowiednio wcześniej powiadomimy.
- Osoby, które nie szanują naszej pracy i naszego czasu, tracą przywileje zapisów priorytetowych lub zapisów w nadgodzinach kosmetologów. Trzykrotne niezastosowanie się do powyższych zasad skutkuje skreśleniem z listy klientów i odmówieniem wykonania usług.
§ 5. Zasady wykonywania zabiegów kosmetycznych:
- W trakcie wykonywania zabiegu kosmetycznego Klient ma zapewnioną wyłączność uwagi kosmetyczki wykonującej zabieg.
- Usługi są przeprowadzane z użyciem materiałów jednorazowego użytku jak waciki, ręczniki papierowe w przypadku usług manicure, pedicure, patyczki i chusteczki higieniczne, rękawiczki, wata, podkładki, folie zabiegowe, klapki, bielizna jednorazowa, flizelina zabiegowa, igły, skalpele oraz sterylnych narzędzi kosmetycznych.
- Przed przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu kosmetycznego klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o:chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, kostnego, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach, amalgamatach, metalowych implantach w ciele, przebytych udarach itd). Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika Gabinetu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
- W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego wykonania.
W przypadku zabiegów z naruszeniem ciągłości tkanki, zabiegów z użyciem aparatów mających wpływ na tkanki głębokie klient zobowiązany jest do zapoznania się z przeciwwskazaniami oraz wydania pisemnej zgody na wykonanie zabiegu. Jeśli w trakcie wykonywania serii zabiegów, w późniejszym czasie niż dzień podpisania zgody, pojawią się przeciwwskazania do wyżej wspomnianych zabiegów, Klient zobowiązany jest do poinformowania o tym pracownika wykonującego zabieg celem wykluczenia powikłań pozabiegowych. W razie zatajenia informacji o przeciwwskazaniach do zabiegu, gabinet nie ponosi odpowiedzialności za powikłania.
W salonie używa się preparatów do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowanych przez Narodowy Instytut Zdrowia-Państwowy Zakład Higieny. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji i sterylizacji. Blaty i fotele dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania. Do dezynfekcji dłoni stosowane są preparaty do dezynfekcji skóry
Pracownicy gabinetu są zobowiązani do przeprowadzania zabiegu zgodnie z obowiązującymi procedurami, przy użyciu odpowiednich do zabiegu materiałów które zachowują świeżość na podstawie dat przydatności do użycia podawanych przez producentów, w odpowiednim do zabiegu czasie a także po uprzednich szkoleniach praktycznych i przygotowaniu merytoryczny.
§ 6. Karnety na zabiegi (1-6 zabiegów)
- W razie rezygnacji z wizyty (karnet) należy powiadomić obsługę Gabinetu Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna nie później niż 48h przed planowaną wizytą.
- W razie braku odwołania z wyprzedzeniem, wizyta (z karnetu) jest automatycznie ściągnięta przez system komputerowy jako wizyta, która się odbyła i przepada.
§ 7. Strefa ciszy
- Gabinetu Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna podzielony jest na dwie strefy:
- głośną- recepcja, w tej strefie można wykonywać krótkie rozmowy telefoniczne , dokonywać zapisów i uzyskiwać pomoc we wszystkich sprawach,
- cichą-zabiegową, w strefie cichej obowiązuje zakaz korzystania z urządzeń mogących zakłócić ciszę i relaks innych klientów oraz pracujących w skupieniu kosmetologów. Dzwoniące telefony przeszkadzają w pracy, skracają czas Państwa zabiegu, zaburzają jego przebieg i psują atmosferę relaksu. Prosimy uszanować prośbę i wyciszyć telefon przed zabiegiem!
§ 8. Wizyty w towarzystwie
- Na terenie Gabinetu Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt.
- Na terenie gabinetu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
- Prosimy nie przychodzić na wizytę z małym dzieckiem, które może zakłócić ciszę i relaks innych klientów oraz pracujących w skupieniu kosmetologów. W Gabinecie znajdują się urządzenia i substancje niebezpieczne dla dzieci. Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawienie dzieci bez opieki w gabinecie.
- Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie.
- Klientka bądź klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia w Gabinecie Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w miejscach bez nadzoru.
§ 9. Formularze, kartoteki i poufność informacji
- Gabinet Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna działa zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Państwa dane nigdy nie zostaną udostępnione osobom trzecim.
- Podczas pierwszej wizyty należy wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych i kartę konsultacyjną oraz zgodę na wykonanie zabiegu.
- Danych używamy wyłącznie do kontaktu z Państwem i gwarantujemy ich nienadużywanie, zarówno w przypadku SMS, jak i mailingu.
- Wszystkie Państwa zabiegi są ewidencjonowane, opisane w kartotece zabiegowej i strzeżone tajemnicą zawodową. Osoby pracujące w Gabinecie posiadają odpowiednią kulturę osobistą i zapewniają całkowitą dyskrecję.
- Formami kontaktu z Salonem są:
- numer telefoniczny dostępny na naszej stronie internetowej, wizytówkach i ulotkach: 692569739
- adres e-mail: info@bio-derma.pl
- fanpage na Facebooku: https://www.facebook.com/biodermarzeszow
- W sprawach związanych z wizytami i zabiegami prosimy kontaktować się oficjalnymi kanałami. Personel Gabinetu Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna nie może udostępniać prywatnych kontaktów.
§ 10. Bony, vouchery, zaproszenia
- Bony, vouchery i zaproszenia dostępne w Gabinecie Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna są wydawane na określony czas i dla konkretnej osoby i niewykorzystane zostają automatycznie anulowane wraz z końcem ważności
- Nie ma możliwości wykorzystania bądź przywrócenia bonu, vouchera lub zaproszenia, kiedy straci on swoją ważność.
- Bony, vouchery i zaproszenia nie mogą być wymienione na gotówkę.
- Bony, vouchery i zaproszenia mogą być wykorzystanie wyłącznie przez osobę na którą zostały wypisane lub w wyjątkowych sytuacjach mogą być przepisane na inną osobę.
- Bony, vouchery, zaproszenia nie podlegają zwrotowi, prosimy więc o przemyślane zakupy.
- Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do kuponu, jeżeli wartość usług z których chce skorzystać opiewa na kwotę wyższą niż wartość kuponu.
- Bony, vouchery, zaproszenia można wymienić na inne wybrane usługi z naszego cennika do kwoty odpowiadającej kwocie zakupu bonu, vouchera, zaproszenia.
- Integralną częścią bonów upominkowych jest niniejszy regulamin, podczas składania zamówienia kupujący oświadcza, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości .
§ 11. Reklamacje
- W przypadku niezadowolenia z naszych usług bardzo prosimy o poinformowanie właściciela Gabinet Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna , abyśmy mogli naprawić sytuację.
- Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze działania i oferujemy jakość usługi na najwyższym poziomie.
- Klienci powinni zgłaszać reklamację niezwłocznie po wystąpieniu niepożądanych objawów, nie później niż do 3 dni od wykonania zabiegu i z dowodem zdjęcia uszkodzenia twarzy lub ciała.
- Klienci wykonujący manicure/pedicure mogą zgłaszać reklamację do 5 dni, po tym terminie nie zostanie ona uwzględniona.
- Wszelkie reklamacje należy składać w recepcji salonu osobiście. Dopuszcza się złożenie reklamacji listem poleconym lub e-mailem. Podstawą do złożenia reklamacji jest dostarczenie dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego.
- Każda reklamacja pisemna jest rozstrzygana w terminie do 14 dni.
- W sprawach nie uregulowanych w regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 12. Lista rezerwowa
- Oferujemy możliwość wpisania się na listę rezerwową.
- W przypadku zwolnienia terminu na dany zabieg, zawsze kontaktujemy się z pierwszą osobą na liście.
- Z uwagi na powyższe, prosimy, aby Państwo niezwłocznie powiadamiali obsługę Salonu Perła Młodości o niemożliwości pojawienia się na wizycie. Pozwoli to na korzystanie z naszych usług osobom oczekującym na liście rezerwowej.
§ 13. Zamawianie i odbiór kosmetyków
- Zamówione kosmetyki czekają na Państwa 10 dni lub do zgłoszonego przez Państwa dnia odbioru, przy zamówieniu kosmetyków pobieramy zaliczkę 30% wartości ceny.
- Produkty, które nie zostaną przez Państwa odebrane trafiają na półkę i mogą być zakupione przez inne osoby, a wpłacona zaliczka przepada.
- Produkty dostępne na półce nie mogą być rezerwowane na dłużej niż 1 dzień.
- Nie przyjmujemy zwrotów kosmetyków.
§ 14. Standard obsługi
- Wszystkie procedury, zapisy oraz obsługa przed, w trakcie i po zabiegu prowadzone są z najwyższą starannością o komfort i bezpieczeństwo klienta.
- W Gabinecie Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna zapewniamy:
- bezpieczny atestowany i serwisowany sprzęt i urządzenia,
- zdezynfekowane powierzchnie i sterylne narzędzia zabiegowe,
- profesjonalny dobór pielęgnacji domowej dla intensyfikacji efektów zabiegów,
- ściśle wyselekcjonowany i wykształcony personel,
- atmosferę bezpieczeństwa i opieki,
- pełną dyskrecję i wysoką kulturę osobistą pracowników,
- formę płatności: gotówka, przelew z potwierdzeniem na maila: info@bio-derma.pl
- pełną odpowiedzialność za nasze działania zabiegowe,
- szacunek i spełnianie Państwa niestandardowych życzeń – oczywiście w miarę możliwości.
§ 15. Zmiany w Regulaminie
- O wszelkich zmianach w niniejszym Regulaminie będziemy Państwa informować na bieżąco na naszej stronie internetowej www.bio-derma.pl, Gabinet Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
- Każdy(a) klient/ka ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika usług i certyfikatów uzyskanych przez pracowników gabinetu.
- W Salonie mają zastosowanie wytyczne Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych jakim powinny odpowiadać zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej.
- Wszystkie osoby przebywające Gabinet Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna zobowiązane są przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii pracowników
- Niezastosowanie się klientki/a do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Gabinetu Bio-derma Kosmetologia Pielęgnacyjna i Estetyczna za przeprowadzony zabieg.
- W razie wątpliwości co do zdrowia klienta pracownik może odmówić wykonania zabiegu.
- Salon nie bierze odpowiedzialności za powikłania po zabiegu lub brak pożądanych efektów zabiegu w przypadku nie stosowania się klienta do zaleceń pozabiegowych oraz nieodpowiedniej pielęgnacji domowej.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 11.01.2021r. i obowiązuje do odwołania.
Rezerwacja
Chcesz zarezerwować termin lub masz pytanie?
Zadzwoń: +48 692 569 739 lub wypełnij formularz online: